Beralih ke bagian utama
Beralih ke menu navigasi utama
Beralih ke bagian footer website
Open Menu
Jurnal Pendidikan Fisika
Terkini
Arsip
Pengumuman
Tentang Kami
Tentang Jurnal Ini
Penyerahan Naskah
Dewan Editor
Pernyataan Privasi
Kontak
Cari
Daftar
Login
Beranda
/
Arsip
/
Vol 12 No 1 (2024): PENDIDIKAN FISIKA
Vol 12 No 1 (2024): PENDIDIKAN FISIKA
DOI:
https://doi.org/10.26618/jpf.v12i1
Diterbitkan:
2024-01-27
Articles
Remediation of Misconceptions with Student Worksheets Based on Cognitive Conflict on Newton's Law Material
Audina Paramitha Azahra, Wasis Wasis
1 - 13
PDF (Inggris)
Improving Student Science Literacy Skills Through the Use of Teaching Materials with Socioscientific Contexts on Newton's Gravity Material
Asep Saefullah, Diana Ayu Rostikawati
14 - 22
PDF (Inggris)
Analysis of Critical Thinking Skills of High School Students
Abdul Haris, M. Agus Martawijaya, Ahmad Dahlan, Evi Yulianti, Muh. Tri Prasetia Nua
23 - 32
PDF (Inggris)
Analysis of Students’ Attitudes Toward Physics Achievement
Khusaini Khusaini, Nur Azizah, Chusnana Insjaf Yogihati
33 - 42
PDF (Inggris)
The Effectiveness of Teacher Training in Creating Web-Based Learning Media: An Analysis of Teacher Knowledge
Kamaruddin Kamaruddin, Patricia Mardiana Silangen, Aufa Maulida Fitrianingrum, Jeane Cornelda Rende, Treesje Katrina Londa
43 - 51
PDF (Inggris)
Dikembangkan Oleh
Open Journal Systems
Bahasa
English
Bahasa Indonesia
Informasi
Untuk Pembaca
Untuk Penulis
Untuk Pustakawan