Beralih ke bagian utama
Beralih ke menu navigasi utama
Beralih ke bagian footer website
Open Menu
Jurnal Pendidikan Fisika
Terkini
Arsip
Pengumuman
Tentang Kami
Tentang Jurnal Ini
Penyerahan Naskah
Dewan Editor
Pernyataan Privasi
Kontak
Cari
Daftar
Login
Beranda
/
Arsip
/
Vol 10 No 2 (2022): PENDIDIKAN FISIKA
Vol 10 No 2 (2022): PENDIDIKAN FISIKA
DOI:
https://doi.org/10.26618/jpf.v10i2
Diterbitkan:
2022-05-30
Articles
Students' Recognition of Concepts of Reflection and Refraction in Multiple Representational Formats
Danilo Jr Tadeo, Junehee Yoo
75 - 92
PDF (Inggris)
The Effect of Using Discovery Learning Model in High School Physics Learning: A Meta-Analysis
Dwi Putri Ramadhani, Ratnawulan Ratnawulan
93 - 106
PDF (Inggris)
How do Astrophysics and the Qur'an Perceive the Extraterrestrial Life? A Qualitative Study
Siti Nur Rahma, Suliyanah Suliyanah, Abdul Halim
107 - 122
PDF (Inggris)
The Implementation of Problem Based Learning Model: An Effort in Upgrading Students' Problem-Solving Skills
Irma Tri Diana Wilujeng, Suliyanah Suliyanah
123 - 129
PDF (Inggris)
Development of HOTS-Based E-Modules Using Sigil Applications on Circular Motion Materials
Maria Ulfa, Imam Sucahyo
130 - 143
PDF (Inggris)
The Effect of Scientific Literacy Approach with Discovery Learning Model toward Physics Concepts Understanding
I Gede Purwana Edi Saputra, Luh Sukariasih, La Ode Nursalam, Susilo Sudarman Desa
144 - 153
PDF (Inggris)
Efforts in Increasing Physics Learning Outcomes: Comparing Two Different Methods
Fitriani Kadir, Imam Permana
154 - 164
PDF (Inggris)
Trend of Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK) for Pre-service Science Teacher: A Historical Review
Shafira Aulia Putri, Nurul Fitriyah Sulaeman, Pramudya Dwi Aristya Putra
165 - 175
PDF (Inggris)
Dikembangkan Oleh
Open Journal Systems
Bahasa
English
Bahasa Indonesia
Informasi
Untuk Pembaca
Untuk Penulis
Untuk Pustakawan