Beralih ke bagian utama
Beralih ke menu navigasi utama
Beralih ke bagian footer website
Open Menu
Jurnal Pendidikan Fisika
Terkini
Arsip
Pengumuman
Tentang Kami
Tentang Jurnal Ini
Penyerahan Naskah
Dewan Editor
Pernyataan Privasi
Kontak
Cari
Daftar
Login
Beranda
/
Arsip
/
Vol 10 No 3 (2022): PENDIDIKAN FISIKA
Vol 10 No 3 (2022): PENDIDIKAN FISIKA
DOI:
https://doi.org/10.26618/jpf.v10i3
Diterbitkan:
2022-12-09
Articles
Design and Validity of STEM Integrated Physics Electronic Teaching Materials to Improve New Literacy of Class XI High School Students
Annisa N, Asrizal Asrizal
177 - 192
PDF (Inggris)
The Implementation of Interactive Conceptual Instruction (ICI) to Optimize Scientific Communication Skills Achievements on Impulse and Momentum Concept
Evelina Astra Patriot, Miftahul Jannah
193 - 207
PDF (Inggris)
Development of A Prototype Book Based on The Study of The Al-Quran as Teaching Material For Physics
Azmar Azmar, Lalu Usman Ali
208 - 218
PDF (Inggris)
Implementation of Students’ Worksheets to Improve Critical Thinking Skills
Sitti Zakiyah Azinah, Muhammad Arsyad, Khaeruddin Khaeruddin
219 - 226
PDF (Inggris)
Analysis of Students’ Ability to Apply Physics Concepts through Environmental-Based Worksheets on Junior High School
I Gede Purwana Edi Saputra, Harnipa Harnipa, Pertiwi Pertiwi, Nurhikmah Hasan
227 - 236
PDF (Inggris)
Relationship Between Learning Styles and Physics Learning Outcomes of Class X Science Students
Fatmawati Fatmawati, Khaeruddin Khaeruddin, Abdul Haris, Pariabti Palloan, Usman Usman
237 - 247
PDF (Inggris)
Dikembangkan Oleh
Open Journal Systems
Bahasa
English
Bahasa Indonesia
Informasi
Untuk Pembaca
Untuk Penulis
Untuk Pustakawan