Beralih ke bagian utama
Beralih ke menu navigasi utama
Beralih ke bagian footer website
Open Menu
Jurnal Pendidikan Fisika
Terkini
Arsip
Pengumuman
Tentang Kami
Tentang Jurnal Ini
Penyerahan Naskah
Dewan Editor
Pernyataan Privasi
Kontak
Cari
Daftar
Login
Beranda
/
Arsip
/
Vol 13 No 2 (2025): PENDIDIKAN FISIKA (IN PROGRESS)
Vol 13 No 2 (2025): PENDIDIKAN FISIKA (IN PROGRESS)
DOI:
https://doi.org/10.26618/jpf.v13i2
Diterbitkan:
2025-04-30
Articles
Development of Problem Based Learning Based E-Books to Improve Creative Thinking Skills of Senior High school students
Salwa Aiyesi, Jumadi Jumadi, Zuhdan Kun Prasetyo
Effectiveness of E-Worksheet Renewable Energy on STEM-Project Based Learning to Improve High School Students’ Critical Thinking Skills and Collaboration Skills
Fridiani Asiyah Rachmawati, Yusman Wiyatmo
The Effect of Implementing the CoCoAER and Jigsaw Learning Models on Enhancing Students' Understanding of Concepts in Static Fluid
Zainuddin Zainuddin, Saiful Saiful, Sanusi Sanusi
Dikembangkan Oleh
Open Journal Systems
Bahasa
English
Bahasa Indonesia
Informasi
Untuk Pembaca
Untuk Penulis
Untuk Pustakawan