Beralih ke bagian utama
Beralih ke menu navigasi utama
Beralih ke bagian footer website
Open Menu
Jurnal Pendidikan Fisika
Terkini
Arsip
Pengumuman
Tentang Kami
Tentang Jurnal Ini
Penyerahan Naskah
Dewan Editor
Pernyataan Privasi
Kontak
Cari
Daftar
Login
Beranda
/
Arsip
/
Vol 13 No 1 (2025): PENDIDIKAN FISIKA
Vol 13 No 1 (2025): PENDIDIKAN FISIKA
DOI:
https://doi.org/10.26618/jpf.v13i1
Diterbitkan:
2025-01-28
Articles
Analysis of Concept Understanding Test Items on Static Fluid Material Using Rasch Model
Ivan Danar Aditya Irawan, Ristanti Mulia Indraloka, Nur Akhyar Basri, Ummi Salmah, Parno Parno
1 - 13
PDF (Inggris)
Integrating OLabs in Problem-Based Hybrid Learning: Effects on Higher Order Thinking Skills
Putri Haliza Rahma, Rifa'atul Maulidah, Yanti Sofi Makiyah
14 - 28
PDF (Inggris)
Application of Environmentally-Based Student Worksheets on the Observational Skills
Shahiga Baiq Nurhanie, Muhammad Arsyad, Khaeruddin Khaeruddin
29 - 40
PDF (Inggris)
Case Study on ChatGPT’s Performance in Assisting Students with Physics Tests
Innal Mafudi, Heru Kuswanto, Jumadi Jumadi, Intan Fatmawati
41 - 58
PDF (Inggris)
Android Based Multimedia for Teaching Science in Junior High School
Irwan Ramli, Nurasia Nurasia, Khaerati Khaerati
59 - 72
PDF (Inggris)
Effectiveness of Differentiated Learning Strategies with The Problem Based Learning Model in Improving Students’ Learning Outcomes
Lazarus Agato, Stepanus Sahala Sitompul, Firdaus firdaus
73 - 89
PDF (Inggris)
An Assessment to Measure Problem-Solving Ability and Science Process Skills: A Feasibility Test
Rohaya Evatri Faila, Supahar Supahar, Irvany Nurita Pebriana
90 - 102
PDF (Inggris)
Dikembangkan Oleh
Open Journal Systems
Bahasa
English
Bahasa Indonesia
Informasi
Untuk Pembaca
Untuk Penulis
Untuk Pustakawan